reklama

Hľadá sa darca

Už dlhšie som premýšľala nad novými okuliarmi, pretože som si všimla, že horšie vidím. Bez okuliarov som vážne ako Stevie Wonder v ženskom vydaní, netrafím si ani na špičku nosa. Pech v mojom prípade, pretože mám celkom veľké kukadlá a chlapi v nich radi zablúdia svojím pohľadom – za predpokladu, že nemám veľký výstrih a dobrú push-up-ku. Tak som sa vybrala na púť po rôznych optikách a hľadala svoj imidž – či chem urobiť zo seba pani učiteľku alebo niečo na spôsob femme fatale. Po dvoch dňoch behania a zháňania som sa naštvala a v optike, v ktorej mi praskli nervy, som si konečne vybrala rám. A výsledok? Niečo medzi pani učiteľkou a femme... Fatal asi išla na dovolenku. Rám je dobrá vec, ale nové sklá ešte lepšia, tak to by chcelo očného – pomyslela som si. Zlaté stránky to istia, listujem, objednávam sa. Zajtra? Fajn, budem tam!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Vchádzam do ordinácie, postarší lekár ma víta s úmevom. Na nos mi nasúva ten lekársky „sexi“ rámik a snažím sa čítať. Žmúrim, klipkám, krčím nos, nič nepomáha. Strieda za silnejšie sklá, no jasné, už budem nosiť rovno popolníky! Prosím? 5 a ½ dioptrií ? To nemyslíte vážne!!! Musí byť predsa nejaké iné riešenie! Šošovky si do oka nestrčím, natoľko sa poznám. Čo takto risknúť laser? – motalo sa mi v hlave.

„Pán doktor a čo vravíte na operáciu?“ Nebolo by to lepšie v mojom prípade?

 „Máte deti?“

„Pppprosím, a to ako spolu súvisí? Nie, nemám.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Tak nad laserom ani neuvažujte, najskôr si poriešte aspoň dve ratolesti, lebo po pôrode sa Vám to môže vrátiť, taká je skúsenosť.“ – poznamenal s úsmevom.

Sakra, to sa mu povie! Odchádzam preč, v ruke recept na nové sklá, v hlave mám tisíc myšlienok a hľadám riešenie. Chudák lekár, ani netuší, že som práve single a slovo vzťah mi teraz nič nehovorí. Veď svetské radosti si viem dopriať aj s mojím stálym „Casanovom“, s ktorým sa stretávam podľa našej/mojej/jeho potreby - ale mať s ním deti? Samovražda by bola asi lepšia. Deti, to by aj šlo, ale radšej bez chlapa, trúfala by som si ich vychovať aj sama, ale kde zohnať kvalitný materiál? Ale čo neurobíš kvôli zraku? Preto si ešte v ten večer dávam inzerát na nemenovanú stránku so znením:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hľadá sa darca! Mám silné dioptrie a chcem ísť na laser. Lekár mi však nakázal, že si musím predtým odrodiť dve deti, pomôže mi s tým niekto?

Neuveríte! Chlapi odvtedy píšu ako žeraví, ale to ešte netušia, že to nebol vôbec žart...   

Daniela Milesová

Daniela Milesová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Když už člověk jednou je, tak má koukat, aby byl. A když kouká aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je. Jan Werich. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu