reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daniela Milesová

Daniela Milesová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Když už člověk jednou je, tak má koukat, aby byl. A když kouká aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je. Jan Werich. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Smrť si nevyberá

Daniela Milesová

Smrť si nevyberá

Smrť - niektorí sa jej boja, iní sa jej vysmievajú do tváre. Pravidlom však je, že sa ukáže vtedy, keď ju čakáte najmenej... a čaká ju vôbec niekto?

  • 26. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 428x
  • 5
Celý život len sedím

Daniela Milesová

Celý život len sedím

S kolegyňou tu dnes máme vtipné okienko a nedá mi, aby som sa oň nepodelila aj s ostatnými. Dnešná myšlienka znie: „Celý život len sedím...“ - to utrúsila pred chvíľou, keď bola na ceste z toalety k svojmu pracovnému stolu. Rozoberáme to tu nahlas a dostávame sa myšlienkovými pochodmi ďalej pri hlasnom smiechu. „Stojím len v posilovni, v sprche a ešte som stála vtedy, keď som robila hostesku.“ – dodala.

  • 29. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 966x
  • 7
Hľadá sa darca

Daniela Milesová

Hľadá sa darca

Už dlhšie som premýšľala nad novými okuliarmi, pretože som si všimla, že horšie vidím. Bez okuliarov som vážne ako Stevie Wonder v ženskom vydaní, netrafím si ani na špičku nosa. Pech v mojom prípade, pretože mám celkom veľké kukadlá a chlapi v nich radi zablúdia svojím pohľadom – za predpokladu, že nemám veľký výstrih a dobrú push-up-ku. Tak som sa vybrala na púť po rôznych optikách a hľadala svoj imidž – či chem urobiť zo seba pani učiteľku alebo niečo na spôsob femme fatale. Po dvoch dňoch behania a zháňania som sa naštvala a v optike, v ktorej mi praskli nervy, som si konečne vybrala rám. A výsledok? Niečo medzi pani učiteľkou a femme... Fatal asi išla na dovolenku. Rám je dobrá vec, ale nové sklá ešte lepšia, tak to by chcelo očného – pomyslela som si. Zlaté stránky to istia, listujem, objednávam sa. Zajtra? Fajn, budem tam!

  • 25. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 877x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu